x (Kapat)

MAYIS AYI EĞİTİMLERİMİZ


AYLIK KURS PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

AYLIK SEMİNER PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

 

AYLIK UZAKTAN EĞİTİM KURS PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

AYLIK UZAKTAN EĞİTİM SEMİNER PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

Faaliyetlerimizi Sosyal Medya Üzerinden de Takip Edebilirsiniz.

 


Sıkça Sorulan Sorular

Elginkan Vakfı, Ahmet Elginkan Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi - Kocaeli

 GENEL BİLGİLER

  • Eğitimleriniz ücretli mi?
    Tüm eğitimlerimiz ücretsizdir. 
     
  • Eğitimleriniz neden ücretsiz?
    Elginkan Vakfı, işsiz ve mesleksiz gençleri, sanayinin ihtiyaç duyduğu vasıflı bir eleman olarak yetiştirerek, onların kendi işyerlerini kurabilmelerine veya alanlarında iş bulabilmelerine yardımcı olmak ve üretim, kalite ve verimin artmasına katkıda bulunabilmek için sanayi kuruluşlarında çalışan elemanların, değişen ve gelişen teknoloji ile üretim şartlarına uyumlarını sağlayarak KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUNU yerine getirmek için bütün eğitimlerini ücretsiz olarak vermektedir.
     
  • Masraflarınızı kim karşılıyor?
    Tüm giderlerimiz Elginkan Vakfı tarafından karşılanmaktadır. Elginkan Vakfı bugün, çeşitli sektörlerde 3000 çalışanı ve 19 şirketi ile faaliyet gösteren Elginkan Topluluğu E.C.A., SEREL, ARSEL, EMAS, ODÖKSAN, ELBA, AR, YAK ve SPİL SEREL markaları ile tüketiciye kaliteli ürün sunmaya devam eden şirketler grubu tarafından desteklenmektedir.
     
  • Kursiyerlerden beklentiniz nedir?
    Kursiyerlerden beklentilerimiz, eğitimlerimize devam konusunda gerekli özeni göstermeleri, eğitim merkezimizi tanıtmaları ve böylelikle eğitimlerden daha çok kişinin faydalanmasını sağlamak adına bize yardımcı olmalarıdır.
     
  • Eğitim Merkezimiz başka hangi şehirde var?
    Eğitim merkezimiz; Kocaeli’nde, Manisa’da ve Bolu’da olmak üzere 3 ilimizde faaliyet göstermektedir.

KURSLAR İLE İLGİLİ SIK SORULANLAR

  1. Kurslara katılmak için ne yapmam gerekiyor?
    Kurslara katılmak için; https://basvuru.aemtem.org.tr/ adresimizde yer alan “Yeni Kayıt” bağlantısı üzerinden kayıt oluşturarak başvuru yapabilirsiniz. Başvurularımız sadece internet üzerinden alınmaktadır.
    Kurs başvurunuz onaylandıktan sonra cep telefonunuza SMS ile onay mesajı gönderilmektedir. Gelen SMS’de belirtilen süre içerisinde başvurunuzu onaylamanız gerekmektedir. Belirtilen süre içerisinde onaylama yapmazsanız başvurunuz silinir ve tekrar başvuru yapmanız gerekir.
     
  2. Eğitim merkezi akşam saat kaça kadar açık?
    Eğitim merkezimiz hafta içi saat 08.00-22.00, hafta sonu ise 08.00–18.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
     
  3. Hangi alanlarda kurs veriyorsunuz?
    Web sitemiz https://aemtem.org.tr/Kurslarimiz.aspx bağlantısı üzerinden hangi alanlarda kurs verdiğimizi ve içeriklerini görüntüleyebilirsiniz. 
     
  4. Kurslardaki eğitimcileriniz kimlerdir?
    Kurs eğitimcilerimiz, Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda görev yapmakta olan alanında uzman öğretmenlerden, üniversitelerde görev alan akademisyenlerden, eğitim danışmanlık firmalarında çalışan eğitim uzmanlarından oluşmaktadır.
     
  5. Kurslarda kaç gün devamsızlık hakkımız var?
    Mazeretsiz olarak devamsızlık yapılmasını istemiyoruz. Ancak mazeretli devamsızlık yapılacaksa, bu süre kurs süresinin 1/10 unu geçmemelidir. Geçmesi durumunda kursiyerin kurstan kaydı silinir. Eğitim merkezine bilgi verilmemesi halinde eğitimlerimizden 6 ay boyunca faydalanılamaz.
     
  6. Mazeretli Devamsızlık yaptığım/yapacağım gün ne yapmam gerekiyor?
    Kurslar birimine devamsızlık nedeninizi belirterek bilgilendirme yapmalısınız.  Bilgilendirme için; aemtem.guk@elginkanvakfi.org.tr
     
  7. Kurs sonunda sertifika veriyor musunuz?
    Kurslarda yapılan sınavlarda başarılı olanlara Milli Eğitim Müdürlüğünden onaylı “Kurs Bitirme Belgesi” verilmektedir.
     
  8. Yaz aylarında planlanan kurslarınıza ne zaman kayıt yaptırabilirim? (Üniversite Öğrencileri)
    Yaz aylarında, İlimizde ikamet eden Kocaeli ili dışında çeşitli üniversitelerde okuyan üniversite öğrencilerine yönelik eğitim programları planlanmaktadır. Web sayfamız üzerinden aylık planları inceleyerek  başvurunuzu yapabilirsiniz.
     
  9. Başvuru yapmama rağmen neden sıra gelmiyor?
    ·Sistemde kayıtlı bilgileriniz(fotoğraf, iletişim bilgileri, eğitim durumu vb.) eksikse ve güncel değilse,
    ·Başvurunuzu sürekli silip tekrar yeni başvuru yapıyorsanız,
    ·Kurs içeriklerinde yer alan, kursa katılmak için gerekli ön şartları karşılamıyorsanız,
    ·Kurs, takvim yılı içinde planlanmamışsa,
    ·Kurslarımıza çok fazla başvuru varsa sıra gelmeyebilir.
     
  10. Kurslarınızda seçim yaparken öncelikleriniz neler?
    Kurslarda başvuru tarihi esas alınarak değerlendirme yapılmaktadır. Kurs içeriklerinde belirlediğimiz katılımcı profiline uygun kişileri kurslarımıza seçiyoruz. Eğer başvuran kişinin yetkinlikleri kurs için uygun nitelikte ise öncelik verebiliriz. 
     
  11. Kursa davet ettiğinizde, katılamadığım zaman daha sonra yeni kayıt yaptırabiliyor muyuz?
    Evet yapabilirsiniz, Kursa katılmak için isminizi yazdırdığınız halde ilk gün mazeret bildirmeden gelmezseniz, Başladığınız kursu haber vermeden yarım bırakırsanız, Her kurs için belirlenen kurs süresinin 1/10'u olan devamsızlık oranını aşarsanız kaydınız silinir ve 6 ay boyunca eğitim merkezimizde herhangi bir kursa başvuramaz ve katılamazsınız
     
  12. Birden fazla kursa aynı zamanda (Hafta sonu sabah ve öğle gibi) katılabilir miyim?
    Gün ve saatleri çakışmıyorsa ve alacağınız kurslar için ön koşul istenmiyorsa aynı zamanda en fazla 3 kursa katılabilirsiniz. (sabah, öğle, akşam, hafta sonu gibi)
     
  13. Kursun sınavında başarılı olduktan sonra belgelerimizi ne zaman alabiliriz?
    Sınavdan sonra yaklaşık 3-4 hafta içerisinde “Kurs Bitirme Belgesi” hazır olduğu zaman cep telefonunuza sms ile bilgi verilmektedir. SMS bildiriminden sonra eğitim merkezimize gelerek kurs belgenizi alabilirsiniz. Belgenizin adresine gönderilmesini istediğiniz taktirde, belgeniz vereceğiniz posta adresine karşı ödemeli olarak kargo ile gönderilecektir.
     
  14. Bilgisayar işletmenliği belgesi almak için ne yapmalıyım?
    Bilgisayar işletmenliği belgesini almak için;
    www.elginkanuzem.org.tr sitemiz üzerinden uzaktan eğitimle bu belgeyi alabilirsiniz.
     
  15. Kaybettiğim belge yerine yeni belgemi verir misiniz?
    Kaybettiğiniz belge yerine, aynı belgeyi tekrar veremiyoruz. O belge yerine geçerli, kursu buradan aldığınız ve tamamladığınıza dair kurumumuzdan yazılmış bir yazı veriyoruz.

SEMİNERLER İLE İLGİLİ SIK SORULANLAR

  1. Seminerlerinize katılmak için ne yapmamız gerekiyor?
    Seminerlere katılmak için; https://basvuru.aemtem.org.tr/ adresimizden “Yeni Kayıt” bağlantısı üzerinden kayıt oluşturarak başvuru yapabilirsiniz. Başvurularımız sadece internet üzerinden alınmaktadır.
     
  2. Seminerlerinize başvuruyu ne zaman yapabiliriz?
    Aylık seminer programımızı her ayın 15’inde, bir sonraki ay için web sitemizde ilan ediyoruz. Kontenjanın açık olduğu sürede başvuru yapabilirsiniz.
     
  3. Başvurduğumuz seminerlerin sonuçlarını nasıl öğrenebiliriz? E-posta, sms veya telefonla bildiriyor musunuz?
    * Seminer başvuru sonuçlarını katılımcılarımız internet sitemizdeki üyelik hesapları üzerinden yine kendileri takip etmektedir.
    * Başvuru sonuçları katılımcılara e-posta, sms veya telefonla bildirilmemektedir. 

    DİKKAT  
    Seminere gelmeden önce başvurunuzun kabul edilip edilmediğini hesabınızdan kontrol ediniz, başvurunuz  kabul edilmişse eğitime geliniz.
     
  4. Başvurduğumuz her seminer niçin onaylanmıyor?
    * Seminer kontenjan kapasitesine bağlı olarak, konu ile ilgili yetkinliklere bakılarak seçim yapılmaktadır.
    * Seminerlere seminer konusuyla doğrudan ilgili sektör ve meslek gurupları seçilmektedir.
     
  5. Seminerleriniz nerede yapılmaktadır?
    Seminerlerimiz sadece Elginkan Vakfı, Ahmet Elginkan Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezinde  yapılmaktadır.
     
  6. Katıldığınız seminerlerin sonunda bir belge veriyor musunuz?
    Her seminer sonunda katılımcılarımıza “Seminer Katılım Belgesi” verilmektedir.
     
  7. Seminerlere katılım için şartınız var mı?
    “Genel katılıma açık” düzenlenen seminerlerimize 18 yaş üzeri herkes başvuru yapıp katılabilir.

    “Çalışanlara yönelik” düzenlenen seminerlerimizde çalışan kişilere öncelik verilmektedir. Kontenjanda yer kalması durumunda çalışmayanlar ve öğrenciler de seminere dahil edilir.

    “Kurumlara yönelik” düzenlenen kapalı grup seminerlere ilgili kurum çalışanı dışında katılımcı alınmamaktadır. 

UZAKTAN EĞİTİM İLE İLGİLİ SIK SORULANLAR 
Uzaktan Eğitim web sayfamız www.elginkanuzem.org.tr içerisinde Sıkça Sorulan Sorular menüsü mevcuttur. Uzaktan Eğitim Sıkça sorular ile ilgili bilgi almak üzere sitemizi ziyaret ediniz. 

BURS İLE İLGİLİ SIK SORULANLAR

  1. Üniversite öğrencilerine burs veriyor musunuz?

Elginkan Vakfı Bursları, üniversitelerde lisans ve lisansüstü düzeyde öğrenim gören başarılı ve maddi imkanları yetersiz öğrencilere verilmekte, karşılıksız ve öğrenciye bir mecburi hizmet ya da geri ödeme yükümlülüğü getirmemektedir. 

Elginkan Vakfı Bursları, Elginkan Vakfı senedinin 13.maddesi 2.fıkrasının b bendi uyarınca Vakıf Mütevelli Heyetinde temsil edilen Üniversiteleri ve Yönetim Kurulu’nca uygun görülecek diğer Devlet Üniversitelerinde öğrenim gören öğrencilere verilmektedir.
BURS VERİLEN ÜNİVERSİTELER:

  • İstanbul Teknik Üniversitesi,
  • İstanbul Üniversitesi,
  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi,
  • Boğaziçi Üniversitesi,
  • Ege Üniversitesi,
  • Yıldız Teknik Üniversitesi,
  • Celal Bayar Üniversitesi,

Daha detaylı bilgi almak üzere www.elginkanvakfi.org.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.