ZAMAN YÖNETİMİ

Seminer Amacı

Sahip olduğumuz kaynaklar arasında zaman, en az anlaşılan , en kötü kullanılan ve paha biçilemeyecek kadar kıymetli olandır. Bu nedenle zamanı, en iyi şekilde değerlendirmeye çalışmak gerekir.
  Katılımcılara etkin zaman kullanma yöntemlerini göstermek, kişisel verimliliğin ve iş performansının artırılmasını sağlamak. Kendine zaman ayırmanın önemini vurgulayarak pratik öneriler sunmak. Zaman hırsızlarını tanıtarak, tuzaklara karşı hazırlıklı olmayı öğretmektir.

 

Seminer İçeriği

 
  • Zaman nedir? Zamanı nasıl tanımlarız.

  • Zamanı nasıl harcarız?

  • Zaman yönetimi nedir? Neden gereklidir.

  • Zamanı etkin kullanmanın faydaları,

  • Zamanı etkin kullanmayı engelleyen faktörler,

  • Kişisel faktörler,

  • Çevresel faktörler,

  • Yönetimsel faktörler,

  • Mekaniksel faktörler,

  • Zamanı etkin kullanmak için çözüm önerileri.

  • Varolan alışkanlıkların gözden geçirilmesi ve "Zamanı Etkin Kullanmak" için harekete geçilmesi.

 
     

 

Katılımcı Profili

  Üst ve Orta düzey yönetimde yönlendirici olan yöneticiler.(Genel Müdür, Müdür, Şef, Mühendis ve Uzmanlar)  
     
  Süre  
  1 Gün 6 Saat