TS ISO 10002 HİZ. MÜŞTERİ MEM. YÖN. SİS.
Seminer Amacı
Müşteriler nezdinde farklılık yaratmak isteyen, müşterilerin görüş ve düşüncelerine önem veren ve bu görüşleri mümkün olduğunca sürekli gelişme amacıyla kullanan kuruluşlar için bu özelliklerini gösterebilmek ve ispatlamak üzere hazırlanmış sistemin tanımlanması. Müşteri odaklılık prensibine önem veren ve/veya vermek zorunda olan ( OIM firmaları gibi ) kuruluşların müşteri ilişkilerinin, yönetim şeklinin esaslarını belirlemek.
Seminer İçeriği
TSE Belgelendirme Prosedürü
· TS ISO 10002 Şartları
· Terimler ve Tarifler, Prensipler
· Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi
· Planlama ve Tasarım
· Şikayetleri Ele Alma Prosesinin Çalıştırılması
· Sürdürme İyileştirme
Katılımcı Profili
Her türlü yönetim sistemlerin kurulması, geliştirilmesi ve sürdürülmesinden sorumlu üst yöneticiler, yöneticiler, çalışanlar. Satış pazarlama ve müşteri ilişkileri konusu ile ilgilenen yöneticiler.
Süre
1 Gün 6 Saat