ÇALIŞAN İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Seminer Amacı
Çalışan ilişkileri yönetimi; çalışanların birbirleriyle ve şirketle olan iletişiminin; onları "ben" duygusundan, "biz" duygusuna taşıyabilecek güçte ve etkinlikte yönetilmesi sürecidir. Bu eğitimde, çalışanların işyerindeki toplam deneyimini baştan sona destekleyen araç, süreç ve yönetim yapıları aktarılacaktır.
Seminer İçeriği
-
"Personel"den "İnsan"a geçiş
-
Çalışan İlişkileri yönetimi kavramı (ERM)
-
Çalışan yaşam döngüsü (Employee Life Cycle)
-
Adayı çekme
-
İşe alma
-
Alıştırma
-
Geliştirme
-
Tutundurma
-
Çıkış
-
Başarılı çalışanların işten ayrılma nedenleri
-
Çalışan ilişkileri yönetiminde dijital uygulamalar
Katılımcı Profili
Kuruluşların ara ve ilk kademe yöneticileri ile bu kişilere bağlı çalışan elemanlar.