x (Kapat)

DUYURU



ÇALIŞAN İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Seminer Amacı

Çalışan ilişkileri yönetimi; çalışanların birbirleriyle ve şirketle olan iletişiminin; onları "ben" duygusundan, "biz" duygusuna taşıyabilecek güçte ve etkinlikte yönetilmesi sürecidir. Bu eğitimde, çalışanların işyerindeki toplam deneyimini baştan sona destekleyen araç, süreç ve yönetim yapıları aktarılacaktır.

Seminer İçeriği

  • "Personel"den "İnsan"a geçiş
  • Çalışan İlişkileri yönetimi kavramı (ERM)
  • Çalışan yaşam döngüsü (Employee Life Cycle)
  • Adayı çekme
  • İşe alma
  • Alıştırma
  • Geliştirme
  • Tutundurma
  • Çıkış
  • Başarılı çalışanların işten ayrılma nedenleri
  • Çalışan ilişkileri yönetiminde dijital uygulamalar

 

Katılımcı Profili

Kuruluşların ara ve ilk kademe yöneticileri ile bu kişilere bağlı çalışan elemanlar.

 
Süre  
 1 Gün 4 Saat