SAATLER
|
SÜRE
|
İŞLENECEK KONULAR
|
2
|
2
|
Tanıtım
3ds Max nedir?, 3ds Max’in tarihçesi, 3ds Max’in kullanım alanları
3ds max nereden temin edilir, 3ds max nasıl kurulur
|
4
|
2
|
Temel özellikler, 3ds Max arayüzünü kavramak
Çalışma ekranı bölümleme ve kullanım ayarları
Nesne görünüm modları, tanımlama, amaç ve geçişler
|
6
|
2
|
Ölçü birimi ayarları
Pivot duruşunun ayarlanması
Nesne pivot nokta kontrolü, amaçları, değişimi
|
8
|
2
|
Main tolbar ve temel kontrol komutları
Temel transform araçları ve type in (move,rotate,skate)
|
10
|
2
|
Main tolbar ve temel kontrol komutları
Temel transform araçları ve type in (move,rotate,skate)
|
12
|
2
|
Command panel, Create menüsü, Standart primitives Box,Cone, sphere, Geosphere, Cylinder, Tube, Torus, Pyramid, Teapot, Plane Extended Primitives,-Hedra,-Tourusknot,- ChamferBox,-Chamfer cylinder,-Oil tank,-Capsule,-Spindle,-Lext,-Cext,-Gengon,-Ringwawe,-Have,-Prism
|
14
|
2
|
Snap Komutu , Copy, Array, Mirror komutu , Align
|
16
|
2
|
Group oluşturma, Freze ve Hide , File ve edit menüleri
|
18
|
2
|
Sahnede ölçüm yapmak, Sahne kontrol komutları (zoom)
Nesne seçim yöntemleri
|
20
|
2
|
Şekil kullanarak modelleme,
Line,Circle,Rectangle,Ellipse, Arc,donut,Ngon,Star,Tex,Helix
|
22
|
2
|
Şekilleri sub. Objeleri ile düzenleme, Vertex
|
24
|
2
|
Segment, Spline
|
26
|
2
|
2d geometrilerden 3d nesneler türetme
Surface, Bevel, Loft, Extrude, Lathe
|
28
|
2
|
2d geometrilerden 3d nesneler türetme (bevel,lathe)
|
30
|
2
|
Bileşik nesne oluşturma
Compound objects, Comp. Obj., Comform, Connect
|
32
|
2
|
Boolean, ProCutter
Parametrik olmayan nesne oluşturma, Editable poly
|
34
|
2
|
Parametrik olmayan nesne oluşturma, Editable poly
|
36
|
2
|
Modifierlar, Bend, Twist, Noise, Lathe, Wave, FDD Modifierleri
|
38
|
2
|
Mimari nesneler
AEC Extended Foliage (ağaç ve bitkiler), Railing, Wall(duvar), Stairs(Merdivenler) Doors(kapılar), Windows(Pencereler)
|
40
|
2
|
Temel animasyon ve animasyon çubuğu kullanımı
Key Tabanlı Animasyon, Path tabanlı animasyon
|
42
|
2
|
Kamera kullanımı
Kamera animasyonu
|
44
|
2
|
Işıklandırma, Işık tipleri ve ışık parametreleri
|
46
|
2
|
Işık Tipleri ve ışık parametreleri
|
48
|
2
|
Işık Tipleri ve ışık parametreleri
|
50
|
2
|
Material Editor, Material Map Browser
|
52
|
2
|
Material Editor, Material Map Browser
|
54
|
2
|
Material Editor, Material Map Browser
|
56
|
2
|
Temel özellikleri ile render
Mental Ray , Render motoru ayarları
|
58
|
2
|
Mental Ray, Render motoru ayarları
|
60
|
2
|
Örnek 3B tasarım ve görselleştirme
|
62
|
2
|
Örnek 3B tasarım ve görselleştirme
|
64
|
2
|
Örnek 3B tasarım ve görselleştirme
|