TARİH
|
SAATLER
|
SÜRE
(Saat)
|
İŞLENECEK KONULAR
|
EĞİTİMCİ
|
AÇIKLAMALAR
|
|
|
5
|
Bölüm 1. Flash’a Genel Bakış, Flash’ı çalıştırmak,
Flash’ta dosya açmak.
|
|
Flash’ın arayüzünü, zaman çizelgesini ve panelleri tanır.
|
Sahne’nin temelleri, Zaman çizelgesi’ne katman eklemek
|
Zaman çizelgesi’nde anahtar kare oluşturmak,
Özellikler denetçisinde ilgili ayarları yapmak.
|
Panelleri açmak ve panellerle çalışmak,
|
Araçlar panelindeki araçları seçmek, Araçları kullanmak,
|
|
|
5
|
Flash yardım bölümünde konu aramak
|
|
Araçlar panelini kullanarak grafikler hazırlar.
Çizim araçları ve çizim modlarını kullanmayı öğrenir.
|
Bölüm 2. Grafikler ile Çalışmak
|
Kalem aracı ve çizgi çizim modları, Dikdörtgen aracı.
|
Dolgu , kontür, resim dolguları,
|
Flash çizim modları
|
|
|
5
|
Seçim yapmak,
|
|
Sembol oluşturmayı ve sembol türlerini kavrar.
|
Oval aracı,
|
Nesneleri yönetmek, parçalamak, gruplamak,
|
Yardımcı çizim araçları
|
Bölüm3. Sembol Oluşturmak ve Düzenlemek,
|
|
|
5
|
Photoshop tasarımlarının flash’a aktarılması
|
|
Sembol oluşturmayı ve sembol türlerini kavrar.
|
Semboller
|
Grafik sembolleri
|
Film klibi sembolleri
|
Düğme sembolleri
|
|
|
5
|
Dosya ithal etmek
|
|
Flash’a dışarıdan dosya aktarmayı öğrenir.
|
Saydamlık
|
Web uyumlu renkler
|
Bölüm 4. Metinlerle Çalışmak
|
Katmanları organize etmek
|
|
|
5
|
Katman klasörleri
|
|
Katmanlarla çalışmayı öğrenir. Katmanları düzenler.
|
Zaman çizelgesi ve özellikleri
|
Varlıkların katmanlara yerleştirilmesi
|
Metinler ile çalışmak
|
Statik metinler, dinamik metinler, giriş metinleri
|
|
|
5
|
Bölüm 5. Animasyon
|
|
Animasyon temellerini ve animasyon türlerini kavrar. Animsayonlarda maske kullanır.
|
Animasyon ve temelleri
|
Kare Kare Animasyon yapmak
|
Hareket animasyonları
|
Maskeler kullanarak animasyon yapmak
|
|
|
5
|
Şekil animasyonları
|
|
Bir yol kullanarak animasyon yapar.
|
Saydamlık ile animasyon
|
Bir yol boyunca animasyon
|
Kareler ile çalışmak
|
Animasyonun hızını değiştirmek
|
|
|
5
|
Bölüm 6. ActionScript ile Çalışmak
|
|
A.S 2.0 kullanarak örnek Flash projeleri hazırlamayı kavrar.Flash hareket dilinin temel komutlarını ve kullanımını öğrenir.
Zaman çizelgesi üzerinde animasyonu yönetir.
|
Actionscript terminolojisi
|
Eylemler araç kutusu
|
Zaman çizelgesi’ni durdurmak ve yeniden oynatmak
|
Zaman çizelgesi üzerinde navigasyon
|
|
|
5
|
Olaylarla çalışmak
|
|
Animasyona ses ve video dosyaları eklemeyi öğrenir.
Hazırlanan animasyonu optimize etmeyi kavrar.
Animasyona ses ve video dosyaları eklemeyi öğrenir.
|
Web adresi ile Flash’da çalışmak
|
Komut dosyası yardımcısı
|
Bölüm 7. Sesler ve Videolarla Calışmak
|
Flash’a seslerin ithal edilmesi
|
|
|
5
|
Seslerin içerik içerisine yerleştirilmesi
|
|
Animasyona ses ve video dosyaları eklemeyi öğrenir
|
Sesler üzerinde değişiklik yapılması ve yönetilmesi
|
Video dosyaları ile çalışma
|
Video dosyalarının Flash’da kullanımı
|
Video Player yapımı
|
|
|
5
|
Bölüm 8. Flash İçeriğinin Optimize Edilmesi ve Yayınlanması
|
|
Animasyonun yayınlama ayarlarını yapabilir.
Animasyonun yayınlama ayarlarını yapabilir.
|
Optimizasyon ve ipuçları
|
Flash belgesini test etmek
|
SWF Simülasyonu
|
Flash dosyalarını eski sürümlere göre kayıt etmek
|
|
|
5
|
Flash Player kontrolü
|
|
Animasyonun yayınlama ayarlarını yapabilir.
|
Alternatif yayınlama formatları
|
Yayınlama profilleri
|
SWF dosyalarından FLA kaynak dosya elde etmek
|
Flash ile Örnek web sayfası tasarımı
|
|
|
5
|
Flash ile ön yükleyici (Preloader) tasarımı
|
|
Hazırlanan Flash dosyalarını HTML ve EXE olarak kullanmayı öğrenir.
|
Flash ile Analog Saat Yapımı
|
Flash ile Sayısal Saat Yapımı
|
Hazırlanan Flash dosyalarının HTML dosyaları içine eklenmesi
|
Hazırlanan Flash dosyalarını kendi başına çalışabilir (exe) haline getirmek
|
|
|
2
|
Uygulama Çalışmaları
|
|
|