x (Kapat)

KASIM AYI EĞİTİMLERİMİZ


AYLIK KURS PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

AYLIK SEMİNER PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

 

AYLIK UZAKTAN EĞİTİM KURS PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

AYLIK UZAKTAN EĞİTİM SEMİNER PLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ

Faaliyetlerimizi Sosyal Medya Üzerinden de Takip Edebilirsiniz.

 


Sıkça Sorulan Sorular

Elginkan Vakfı Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi-BOLU

 GENEL BİLGİLER

  • Eğitimleriniz ücretli mi?
    Eğitim Merkezimizde eğitim alan kişi ve kuruluşlardan ücret  alınmamaktadır. Tüm eğitimlerimiz ücretsizdir.. Eğitim uzmanlarımızın hazırladığı kurs kitaplarımız da kursiyerlere ücretsiz verilmektedir. 
  • Eğitimleriniz neden ücretsiz?
    Elginkan Vakfı, işsiz ve mesleksiz gençleri, sanayinin ihtiyaç duyduğu vasıflı bir eleman olarak yetiştirerek, onların kendi işyerlerini kurabilmelerine veya alanlarında iş bulabilmelerine yardımcı olmak ve üretim, kalite ve verimin artmasına katkıda bulunabilmek için sanayi kuruluşlarında çalışan elemanların, değişen ve gelişen teknoloji ile üretim şartlarına uyumlarını sağlayarak KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUNU yerine getirmek için bütün eğitimlerini ücretsiz olarak vermektedir.
  • Masraflarınızı kim karşılıyor?
    Tüm giderlerimiz Elginkan Vakfı tarafından karşılanmaktadır. Elginkan Vakfı bugün, çeşitli sektörlerde 3000 çalışanı ve 19 şirketi ile faaliyet gösteren Elginkan Topluluğu E.C.A., SEREL, ARSEL, EMAS, ODÖKSAN, ELBA, AR, YAK ve SPİL SEREL markaları ile tüketiciye kaliteli ürün sunmaya devam eden şirketler grubu tarafından desteklenmektedir.
     
  • Kursiyerlerden beklentiniz nedir?

    Kursiyerlerden beklentilerimiz, kurslarımızda özellikle devamsızlık konusunda gerekli özeni göstermeleri, eğitim merkezimizi tanıtmaları ve böylelikle eğitimlerden daha çok kişinin faydalanmasını sağlama konusunda bize yardımcı olmalarıdır.
     
  • Eğitim Merkezimiz başka hangi şehirde var?
    Eğitim merkezimiz; Kocaeli’nde, Manisa’da ve Bolu’da olmak üzere 3 ilimizde faaliyet göstermektedir.

KURSLAR İLE İLGİLİ SIK SORULANLAR

  1. Kurslara katılmak için ne yapmam gerekiyor?
    Kurslara katılmak için; www.aemtem.org.tr web adresimizden kayıt olarak başvuru yapmanız gerekiyor
     
  2. Eğitim merkezi akşam saat kaça kadar açık?
    Eğitim merkezimiz hafta içi saat 08.00 den 22.00’a kadar, hafta sonu ise 08.00–18.00 saatleri arası açıktır.
     
  3. Hangi alanlarda kurs veriyorsunuz?
    Web sitemizden, hangi alanlarda kurs verdiğimizi, kurs çeşitlerini ve başvuru formlarını görebilirsiniz. 
     
  4. Kurslardaki eğitimcileriniz kimlerdir?
    Her kursun eğitimcisi farklıdır. Her kursun açıklayıcı bilgilerinin altında eğitimcisinin ismi, e-posta adresi ve özgeçmişi yer almaktadır.
     
  5. Kurslarda kaç gün devamsızlık hakkımız var?
    Kurslarda devamsızlık yapılmasını hiç istemiyoruz. Ancak özel nedenden dolayı devamsızlık yapılacaksa, bu süre kurs süresinin 1/10 unu geçmemelidir. Geçtiği takdirde kursiyerin kurstn kaydı silinir. Eğitim merkezine bilgi vermediği takdirde 6 ay yasaklama yapılır.
     
  6. Başarılı ve başarısız olanlara sertifika veriyor musunuz?
    Kursların sonunda, eğitim uzmanı ve nöbetçi personelimiz gözetmenliğinde sınav yapılmakta, sınavda başarılı olanlara Milli Eğitim Müdürlüğünden onaylı “Kurs Bitirme Belgesi” belgesi verilmektedir.
     
  7. Yazın başlayacak kurslarınıza ne zaman kayıt yaptırabilirim? (Üniversite Öğrencileri)
    Yazın, Kocaeli ili dışında çeşitli üniversitelerde okuyan üniversite öğrencilerine öncelik veriyoruz. Başvurularınızı yine web sitemiz üzerinden yapınız ve Kocaeli’ye tatil için geldiğinizde Eğitim Merkezimizin sitesini inceleyerek  başvurunuzu ve kurs açılış tarihinizi kontrol ediniz.
  8. Daha öncede başvuru yapmama rağmen neden sıra gelmiyor?
    Kurslarımıza çok başvuru olmasından dolayı kursiyer seçimleri yapılmaktadır. Her kursa katılacak kursiyer profilini kursların içeriklerinden öğrenebilirsiniz. Eğer sizin özellikleriniz o kurs için uygun değilse sıra gelmeyecektir. 
     
  9. Kurslarınızda seçim yaparken öncelikleriniz neler?
    Kurs içeriklerinde belirlediğimiz katılımcı profiline uygun kişileri kurslarımıza seçiyoruz. Eğer başvuran kişinin özellikleri kurs için uygun nitelikte ise öncelik verebiliriz. Bununla birlikte, , Çalışanlar, Çalışmayanlar, MYO son sınıf öğrencileri, Üniversite son sınıf öğrencilerde alanlarına uygun başvuru yapanlar önceliklidir.
     
  10. Kursa davet ettiğinizde, katılamadığım zaman daha sonra yeni kayıt yaptırabiliyor muyuz?
    Evet yapabilirsiniz, Kursa katılmak için isminizi yazdırdığınız halde ilk gün mazeret bildirmeden gelmezseniz, Başladığınız kursu haber vermeden yarım bırakırsanız, Her kurs için belirlenen kurs süresinin 1/10'u olan devamsızlık oranını aşarsanız kaydınız silinir ve 6 ay boyunca eğitim merkezimizde herhangi bir kursa başvuramaz ve katılamazsınız
     
  11. Birden fazla kursa aynı zamanda (Hafta sonu sabah ve öğle gibi) katılabilir miyim?
    Gün ve saatleri çakışmıyorsa ve alacağınız kurslar için ön koşul istenmiyorsa aynı zamanda en fazla 3 kursa katılabilirsiniz. (sabah, öğle, akşam, hafta sonu gibi)
     
  12. Kursun sınavında başarılı olduktan sonra belgelerimizi ne zaman alabiliriz?
    Sınavdan sonra yaklaşık 3-4 hafta içerisinde “Kurs Bitirme Belgesi” hazır olduğu zaman cep telefonunuza mesaj atarak bilgi verilmektedir. Kendiniz veya biriyle aldırabilirsiniz. Belgenizin adresine gönderilmesini istediğiniz taktirde, belgeniz vereceğiniz posta adresine karşı ödemeli olarak kargo ile gönderilecektir.
     
  13. Bilgisayar işletmenliği belgesi almak için ne yapmalıyım?
    Bilgisayar işletmenliği belgesini almak için;
    http://uzaktanegitim.ege.edu.tr/elginkan/ sitemiz üzerinden uzaktan eğitimle bu belgeyi alabilirsiniz.
     
  14. Kaybettiğim belge yerine yeni belgemi verir misiniz?
    Kaybettiğiniz belge yerine, aynı belgeyi tekrar veremiyoruz. O belge yerine geçerli, kursu buradan aldığınız ve tamamladığınıza dair kurumumuzdan yazılmış bir yazı veriyoruz.

SEMİNERLER İLE İLGİLİ SIK SORULANLAR

  1. Seminerlerinize katılmak için ne yapmamız gerekiyor?
    Kurslara katılmak için; www.aemtem.org.tr web adresimizden kayıt olarak başvuru yapmanız gerekiyor.
     
  2. Seminerlerinize başvuruyu ne zaman yapabiliriz?
    Aylık seminer programımızı her ayın son haftası, bir sonraki ay için web sitemizde ilan ediyoruz. Kontenjanın açık olduğu sürede başvuru yapabilirsiniz. Kontenjanların 2-3 gün içerisinde dolduğunu da belirtmek isteriz.
  3. Başvurduğumuz seminerlerin sonuçlarını nasıl öğrenebiliriz? E-posta, sms veya telefonla bildiriyor musunuz?
    * Seminer başvuru sonuçlarını katılımcılarımız internet sitemizdeki üyelik hesapları üzerinden yine kendileri takip etmektedir.
    * Başvuru sonuçları katılımcılara e-posta, sms veya telefonla bildirilmemektedir. 

    DİKKAT  
    Seminere gelmeden önce başvurunuzun kabul edilip edilmediğini hesabınızdan kontrol ediniz, başvurunuz  kabul edilmişse eğitime geliniz.
     
  4. Başvurduğumuz her seminer niçin onaylanmıyor?
    * Seminerlerimize kabul edebileceğimizin çok çok üzerinde bir başvuru alıyoruz. Bu durumda yapılan her başvuruyu kabul  
       edemiyoruz.
    * Seminerlere seminer konusuyla doğrudan ilgili sektör ve meslek gurupları seçiliyor.
    * Çalışan katılımcıların başvuruları değerlendirilirken, kurumsal yapılan başvurulara öncelik verilmektedir.
    * Öğrencilerin yapmış olduğu başvurular değerlendirilirken 3. ve  4. sınıfta okuyan öğrencilere öncelik verilmektedir. 
  5. Aylık seminer programınızda görülen tüm seminerlere niçin başvuru yapamıyoruz?
    Seminerlerimiz serbest, üretim ve hizmet sektörüne yönelik olmak üzere 3 kategoride verilmektedir. Katılımcılarımız ancak kendi kategorisinde bulunan seminerlere başvurabilmektedir.
     
  6. Seminerleriniz nerede yapılmaktadır?
    Seminerlerimiz sadece Ahmet Elginkan Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezimizde  yapılmaktadır.
     
  7. Katıldığınız seminerlerin sonunda bir belge veriyor musunuz?
    Her seminer sonunda katılımcılarımıza “Seminer Katılım Belgesi” verilmektedir.
     
  8. Seminerlere katılım için şartınız var mı?
    Evet.  Her bir seminer için belirlenmiş bir katılımcı profili vardır.  
    Seminerin açıklayıcı sayfasında belirtilen katılımcı profiline uygun başvuru yapanlardan grup oluşmaktadır.

UZAKTAN EĞİTİM İLE İLGİLİ SIK SORULANLAR 
Uzaktan Eğitim web sayfamız http://uzaktanegitim.ege.edu.tr/elginkan/ içerisinde Sıkça Sorulan Sorular menüsü mevcuttur. Uzaktan Eğitim Sıkça sorular ile ilgili bilgi almak üzere sitemizi ziyaret ediniz. 

BURS İLE İLGİLİ SIK SORULANLAR

  1. Üniversite öğrencilerine burs veriyor musunuz?

Elginkan Vakfı Bursları, üniversitelerde lisans ve lisansüstü düzeyde öğrenim gören başarılı ve maddi imkanları yetersiz öğrencilere verilmekte, karşılıksız ve öğrenciye bir mecburi hizmet ya da geri ödeme yükümlülüğü getirmemektedir. 

Elginkan Vakfı Bursları, Elginkan Vakfı senedinin 13.maddesi 2.fıkrasının b bendi uyarınca Vakıf Mütevelli Heyetinde temsil edilen Üniversiteleri ve Yönetim Kurulu’nca uygun görülecek diğer Devlet Üniversitelerinde öğrenim gören öğrencilere verilmektedir.
BURS VERİLEN ÜNİVERSİTELER:

  • İstanbul Teknik Üniversitesi,
  • İstanbul Üniversitesi,
  • Orta Doğu Teknik Üniversitesi,
  • Boğaziçi Üniversitesi,
  • Ege Üniversitesi,
  • Yıldız Teknik Üniversitesi,
  • Celal Bayar Üniversitesi,

Daha detaylı bilgi almak üzere www.elginkanvakfi.org.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.